2014. aug 27.

Szigorúan ellenőrzött vonatok avagy a doboz új élete

írta: búzástünde
Szigorúan ellenőrzött vonatok avagy a doboz új élete

Itt a folytatás. A múltkor írtam egy dobozról, amit nagyon édes barátaimtól kaptam és fogalmam se volt, hogy mit csinálok vele. Egyet tudtam biztosan, teteje az lesz!

Ilyen volt:

WP_20140824_4836vágottkicsi.jpg

Gondolkodtam, hogy mit tudnék vele kezdeni, aztán ránéztem a komódon szétömlő csekkekre, számlákra és eldöntetett. Számlatartó- szortírozó lesz belőle. Fehér akril alapozóval lefestettem-csak úgy- átabotában. Ettől olyan uszadékfa fílingje lett. Előre csavaroztam két lábat, hogy hátrafelé dőljön egy kicsit, ne csússzanak ki a csekkek, aztán minden  fakkra szegeltem egy kis fatáblát, ami jelzi, milyen számlák gyűlnek itt "hűs halomban". Tetejére, oldalára pecsétmintát transzferáltam ( és ekkor jutott eszembe  Hrabal: Szigorúan ellenőrzött vonatok c. film...hátha valaki nem látta itt, egy kép...)pecestnyomo1.jpg

 

Na, vissza a valóságba! Ilyen lett:

_DSC5168kicsivágott.jpg

Ilyen a teteje:

_DSC5181kicsivágott.jpg

Csekk-hegyek:

_DSC5179kicsivágott.jpg

Oldalról, felülről:

_DSC5171kicsivágott.jpg

_DSC5177kicsi.jpg

Itt a vége, fuss el véle. Ja és teteje nem lett!

Szólj hozzá