2014. sze 16.

A nyár a fiókban van-hokedli új arca

írta: búzástünde
A nyár a fiókban van-hokedli új arca

Előzmények: a kicsit roggyant hokedlit szintén édes barátaimtól kaptam, hátha tudnék valamit kezdeni vele. Rögtön beleszerettem. Tipikus női hokedli. Kicsi, arányos, nincs benne semmi agresszió :) Bár a tuningolás közben néha meggyűlt vele a bajom, de a végeredményt imádom. Remélem a gazdái is. Szóval most így néz ki:

_DSC5247írottkicsi.jpg

Igazából sem a kopottságát, sem a hibáit nem akartam olyan nagyon eltüntetni. A lepergő festéket üvegdarabbal kapirgáltam le (tudom ajánlani.jobb, mint a kromofág ), aztán fehér akrilfestékkel lekentem, az ülőlapját paliszander színű páccal kicsit szürkítettem. Az írás alkoholos filccel, a kéz transzferrel készült.

Na, de mi van ráírva?

_DSC5243írottkicsi.jpg

Hát igen,  a nyár már csak a fiókban:

_DSC5239írottkicsi.jpg

És egy közelebbi a fiókról (mindenkitől elnézést kérek, de ÉN fotóztam...attól ilyen fényes stb..élőben sokkal szebb)

_DSC5246írott2kicsi.jpg

Szóval ennek a hokedlinek ez a meséje. Ha tetszett, osztani ér. Ha a saját kedves bútorodhoz nincs ötleted, keress meg, írjál, kérdezz! Várlak!

Szólj hozzá

transzfer hokedli