2014. sze 04.

A negyven napos eső ereménye

írta: búzástünde
A negyven napos eső ereménye

Megőrültem ettől a sok esőtől, úgyhogy érthető, miért éppen egy hal alakú gyertyatartóval játszadoztam. 

_DSC5193 (2)kicsi.jpg

Az elkészítés receptje:

- végy egy hal alakú deszkát,

- csavarozd rá egy kisebb falapra,

-fesd be fehér akrillal

-fesd rá a mintát feketével

-nyomdázz rá szürkével (sk. dúc: hulladék pici fára dekorgumiból kivágott minta ráragasztása)

-írd rá sokszor alkoholos filccel, hogy: fish, fish............ és kész.

Ja és szólj a gyereknek, hogy fotózza le.

_DSC5194 (2)kicsi.jpg

A gyertya kicsi befőttesüvegben és, minek aljára kavicsot szórtam, a nyakára madzagot ragasztottam.

Jelentem, beleszerettem a Photoshop-ba. Érteni nem nagyon értem, de boldogan kattogtatok. Íme az egyik játszási:

_DSC5202 (2)kicsi.jpg

Tiszta Van Gogh (vagyok). 

Szólj hozzá

gyertyatartó