2014. nov 30.

Rozsdás karácsony

írta: búzástünde
Rozsdás karácsony

Nagymamámtól örököltem húsklopfoló (is) karácsonyi díszben

E heti blogban rozsdás a karácsony és egy új technikával is találkoztok: Sokat nem beszélek, csak mutatom, jó?

Ja, először is ilyen az adventi díszem, általában ebben, a kályhacsempében szoktam berendezni az adventjaimat.Ez még nem a rozsdás rész :)

_DSC6228vágottírottkicsi.jpg

Ez egy kapott gyertyatartó teteje-aminek a színét (többször átfestettem) megunván- tűzre vetettem. A technikát LAKBEAR-tól lestem el, köszönet érte (sajnos nem tudom a linket idepasszítani, de írjátok be a facebook keresőbe, zseniális  pasas. Szóval tűzre, megunt festék leég-aztán gyorsan vízbe vele, súrolás és a tárgy megújult.

_DSC6131vágottkicsi.jpg

És itt a gyertyatartó alja, amire rászereltem valami rozsdás nemtommit._DSC6140vágottírottkicsi.jpg

És karácsonyi díszben:_DSC6157vágottírottkicsi.jpg

 

_DSC6170vágottírottkicsi.jpg

A tűzkeresztségen átesett fémdobozok:_DSC6145vágottírottkicsi.jpg

_DSC6146vágottírottkicsi.jpg

és karácsonyiul, jobbra a húsklopfoló látható :)

 

_DSC6180vágottírottkicsi.jpg

_DSC6163vágottírottkicsi.jpg

 

_DSC6175vágottírottkicsi.jpg

 Régi sütikinyomók gyertyával feltöltve:

 

 

 

 

 

 

 

 

 Szív rozsdás lemezből-dióval bélelve-ez lesz az ajtódíszünk

_DSC6236vágottírottkicsi.jpg

Közelről:

_DSC6239vágottírottkicsi.jpg

Régi fémdoboz lefestve, megrajzolva:_DSC6247vágottkicsi.jpg

 

_DSC6244vágottírottkicsi.jpg

A rajzolt mese folytatódik:

_DSC6243vágottírottkicsi.jpg

Ennyi jutott mára, köszönöm, hogy benéztél. A facebook Bútormesék oldalon minden este új mese vár, látogass el oda is. Ha megosztod barátaidnak, ismerőseidnek, köszönöm.

Szólj hozzá

sütikinyomó gyertyák leégetett fémdobozok adventi dísz kályhacsempében nagyi húsklopfolója rozsdás karácsony szív lemezből diószív