2014. nov 10.

Miss Poppy - transzferálás tükörre

írta: búzástünde
Miss Poppy - transzferálás tükörre


Bizonyára sokan láttátok a Csöngetett Mylord? című sorozat valamelyik epizódját, nekem nagy kedvencem. Most, hogy itt az őszitavasz, kicsit besokalltam az angyalkákból. Elég nehéz megidézni úgy a telet, hogy kint száz ágra süt a nap... Visszatérve a sorozatra - a kedvenc szereplőm "Ájvi" meg a papája, de olyan képem nem volt, pipacsos meg igen. Mondom akkor legyen Miss Poppy :). Régi tükör, megkopva, illóolajjal finoman rásimogattam a képet. Utána keretet csináltam, egy réteg lakk és kész. A keret színe meg azért ilyen, mert egy kicsit már  "bágyadtvintázs" túltengésem van- de ez elmúlik...:)  

_DSC5820írottvágottkicsi.jpg

_DSC5805vágottkicsi.jpg

A tükröt igen nehéz fotózni, úgyhogy telefonos segítséget kértem a gyerektől-aztán valahogy összehoztuk :)

_DSC5812vágottírottkicsi.jpg

Ma ennyi volt. Köszönöm, hogy benéztél!

Szólj hozzá

transzfer tükörre