2014. nov 08.

Angyal a konyhából és egyebek

írta: búzástünde
Angyal a konyhából és egyebek

_DSC5714 - Copy (2)vágottkicsisötétkicsi.jpg

Ahogy ígértem, újabb egyhetit hoztam. A koncepcióm most  az volt, hogy a konyhában található hétköznapi tárgyakból legyen valami karácsonyi. 

Az első: TÖLCSÉRANGYAL

- kell hozzá egy tölcsér, egy kicsi fakanál, két befőttes tető-szárnyaknak. Némi arany kontúr sokat dob az angyalkán. A fakanalat lefestettem, a szárnyakat ragasztópisztollyal erősítettem a tölcsérhez._DSC5743vágottkicsi.jpg

aztán a szárnyakkal:

_DSC5746vágottírottkicsi.jpg

Gyors volt és egyszerű :)

2. KARÁCSONYFA LÉCEKBŐL 

Amúgy nem vagyok nagyon ökotudatos, de már évek óta nincs karácsonyfánk, pontosabban csak egyszer volt. Szóval sajnálom a fenyőket és kész. Ezt a fát még tavaly készítettem, de idén is megteszi. Lécek kellenek hozzá, amiket ragasztottam. _DSC5754vágottkicsi.jpg

Azoknak az ordenáré csavaroknak a fa összeállításában nincs funkciójuk, azok a díszek felaggatására szolgálnak. Hát nem volt kisebb csavar, mit csináljak?

_DSC5748vágottkicsi.jpg

Itt látszanak a csavarok, a maguk szépségében :)

_DSC5758vágottkicsi.jpg

Feldíszítve a múlt heti díszekkel és íme, itt a karácsony!

3. ÁGGÖMB + RÉGI DÍSZEK SPÁRGÁVAL

Ajándékboltokban mindig olyan sóvárogva néztem azokat a gömböket, amik vékony ágból készítettek, de valahogy sose jött össze, hogy megvegyem. MOSTANÁIG!!! Vékony vadszőlő ágakat beáztattam, majd elkezdtem körbe-körbe tekergetni, néha belefűztem a közepébe és tekergettem, tekergettem..._DSC5762vágottkicsi.jpg

Mellette egy leharcolt műanyag gömb bevonva spárgával. Ezt technocollal ragasztottam, gyorsan ment. Valószínű, hogy üres óráimban áttekergetem a többit is.

4. GYERTYAÖNTÉS MARADÉKOKBÓL-FÜLETLEN BÖGRÉBE

Gondolom, hogy ennek menete mindenki számára ismert, de ha nem...akkor elmondom. Össze kell szedegetni a maradék gyertyákat, kicsit összetördelni, fém részeket (teamécses) eltávolítani. Aztán felrakni  vizet forrni és a vizes edénybe belehelyezni a törött gyertyákat tartalmazó konzervdobozt. Ezalatt a fületlen csészébe belerakjuk a kanócot, így:_DSC5765vágottkicsi.jpg

A kanócot én egy spárgadarabból csináltam, az a fontos, hogy ne műszálas legyen. Aztán lassan, ahogy olvad a gyertya, elkezdjük beleöntögetni a csészébe. A tetejére szórtam néhány szegfűszeget és kész. Na most az van, hogy elfelejtettem lefotózni, de a végén, az összefoglalásnál :) meglátjátok.

5. KUKORICAFENYŐ + TÁLALÓ FEDŐ + ABROSZ CSOMAGOLÓPAPÍRBÓL

Ezt le sem írom, annyira egyértelmű. A kis piros fazék fedője egy vadszőlő koszorún. Lehet rá rakni narancshéjat, szegfűszeget, fahéjat+ kis illóolaj és kész a potpourri.

_DSC5773vágottkicsi.jpg

Az abrosz, pontosabban egy része. Lehet rá nyomdázni, gyerekekkel telerajzoltatni és használat után eldobható!

_DSC5770okékicsi.jpg

Összefoglalás:

_DSC5768vágottírottkicsi.jpg

A háttérben a kukoricafenyő- egy kicsi falapra rácsavarozva, előtte a csészemécses.

És a bónusz. Az történt, hogy varrtam. Angyalt. Családom szerint inkább egy kedves denevérre hajaz, de ők nem értenek hozzá! Szerintetek?

_DSC5761vágottírottkicsi.jpg

Imádom, na. És ha valaki nem tudná:

_DSC5759vágottírottkicsi.jpg

Köszönöm, hogy benéztél, várlak legközelebb is! Ha megosztod azt is köszönöm!

 

Szólj hozzá

angyal gyertyatartó vesszőgömb karácsonyfa lécekből angyal tölcsérből kukorica fenyőfa gyertya sk