2014. nov 02.

Filléres angyalok és gyertyatartók

írta: búzástünde
Filléres angyalok és gyertyatartók

díszek természetes anyagokkal, színekkel

_DSC5714 - Copy (2)vágottkicsisötétkicsi.jpg

 

 Szóval először is el kell dönteni milyen anyag áll hozzád legközelebb, mennyi az erre szánt pénzed, időd stb. Ja és milyennek képzeled a karácsonyodat? Na, én ezekből egyiket sem szoktam figyelembe venni, nem vagyok egy tervezős alkat. nagyon szeretem a rusztikus tárgyakat (is), naturális anyagokat- spárga, botok, ágak, kövek. Tehát az első heti karácsonyváró ilyen lett. Minden, amit otthon vagy az udvaron vagy séta közben találsz, felhasználható.

Alapkellékek: ágak, kicsi befőttes üvegek, spárga, hulladék fa, tempera vagy bármilyen festék, ragasztó, csomagolópapír, szalag

Akkor kezdődjék a munka, a gyereket is bevonni ám!

Hétfő: Hasábangyal

Kicsi hulladék fa lefestve, arc helye kihagyva, majd szárnyak keménypapírból, némi arany kontúrral feldobva

_DSC5676vágottkicsi.jpg

Elkészíthető egy egész betlehemi jászol, vagy többféle angyalka, másféle szárnnyal, másféle mintával. Tetejére teamécses és kész az angyalkás gyertyatartó. Hétfői kreativitás kipipálva.

 

 

 

 

 

 

 Kedd:  Variáció befőttes üvegre és botokra 1.

Hozzávalók egy falap, arra ragasztgatva kicsi ágak, közepébe egy kis befőttesüveg.

_DSC5682vágottkicsi.jpg

 Íme az angyalka és a rácsos, botos gyertyatartó egymásra találása:

_DSC5692 vágottírottkicsi.jpg

 

Jöhet a szerda?  Befőttes- ágas variációk 2.

A technikája a következő: függőlegesen felragasztjuk a kicsi ágakat ( itt ragasztó pisztolyt használtam) , majd spárgával áttekerjük, masni bele gyertya és már kész is. Az ágak helyett használhatunk fahéjrudakat, ami számottevően megemeli az árát... viszont illatos :)

_DSC5699vágottírottkicsi.jpg

 Együtt a csapat:

_DSC5698vágottírottkicsi.jpg

Csütörtöki kreatív: Befőttes 3.

Egy spárgára sok csomót kötöttem, néha egy-egy kis ágacskát is, majd rátekertem-ragasztottam az üvegre. Ebbe is egy gyertya és kész. Lehet kezdeni a sorozatgyártást :)

_DSC5702vágottírottkicsi.jpg

Péntek-szombat- vasárnap- mondjuk hétvégi projekt :)

Most kedvenc anyagaim egyike, a csomagolópapír, következik. Amit kigondoltam lehet egyszerű dísz is, de lehet az adventi naptár része. Szív, "kispárna" formát kivágtam, majd saját készítésű nyomdával díszítettem majd összeragasztottam. 

_DSC5713vágottírottkicsi.jpg

Ha 24-t készítünk és egy ágra felfüggesztjük, máris kész az adventi naptár. Természetesen a belsejébe előtte belerejtjük a lepetést. Egyébként, ahol nincs vagy már felnőttek a gyerekek, olyan adventi naptár is lehet, ahol nem előre kész már a 24 dísz, hanem a napok múlásával telik meg, minden napra egy-egy újabb kedvesség kerül a naptárra. Lehet ez egy üzenet is, aminek örül, aki olvassa.

_DSC5714 - Copy (2)vágottkicsi.jpg

Borzas somágakat összekötöttem, kész az ágmasni, mehetnek rá szívek és kispárnák. A csomagolópapír szívek ötlete nem a saját kútfőmből pattant ki, hanem a pinteresten láttam ill. találkoztam vele kicsit másképp.

Szóval erre a hétre ennyi, jövő héten is várlak, köszönöm, hogy benéztél. Ha megosztod, köszönöm.

_DSC5704vágottírottvignettakicsi.jpg

Szólj hozzá

angyalok és gyertyatartók díszek ágakból díszek spárgából