2014. nov 01.

Kicsi faliszekrény második esélye

írta: búzástünde
Kicsi faliszekrény második esélye

Így kezdődött:vágottkicsi.jpg

 

 

A padláson hányódott, már nem tudom honnan szereztem, de itt volt és újra rátaláltam.

 

_DSC5492vágottkicsi.jpg

 

Aztán kevertem festéket-csemperagasztó, víz, színezék (kék, zöld)+ némi kikevert szürke és lefestettem.

_DSC5656kicsi.jpg

Száradás után megcsiszoltam, majd vörös cipőpasztával vakszoltam. Felszereltem a fogóját, beleraktam az üveget és kész.

_DSC5659vágottkicsi.jpg

 

Belepakoltam azokat a csészéket, amikből csak egy-egy van, örökség kancsót és most gyönyörködöm benne.Még egy nagy feladat vár rám, valahogy fel kell szerkeszteni a falra. Azt majd a következő tíz év valamelyikében :)

_DSC5666vágottírottkicsi.jpg

 

                                 Köszönöm, hogy benéztél, várlak holnap is mert új fiók nyílik! 

_DSC5714 - Copy (2)vágottkicsisötétkicsi.jpg

Szólj hozzá

faliszekrény