2014. okt 20.

Hokedliből sosem elég...

írta: búzástünde
Hokedliből sosem elég...

Ez a blog is egy hokedliről szól, amelyik évekig- édes barátném udvarán- kapott hideget-meleget, esőt, havat. Szóval testileg és lelkileg is nagyon rossz állapotban volt, alig tudtam kihúzni a depiből. :) Először fürdetés, száradás után a festék levakargatása. Mondjuk a ridegtartásnak előnye az, hogy a festék tök könnyen lepergett róla. Aztán ahol lehet, ragasztgatás.

_DSC5490kicsivágottírott.jpg

 

Szóval ilyen a before állapot:

_DSC5486vágottírott.jpg

 

Aztán mindenféle páccal kenegettem, rákentem, sutty beszívta...aztán újra és újra míg elég nem lett. Kerestem néhány deszkát, ülőlapnak és multifunkcionális csodagépemmel lefűrészelgettem. A hiányzó láb-összekötőnek egy régi szék alkatrészét használtam.

Most ilyen a teteje: (nekem így is nagyon tetszik...)

_DSC5507vágott.jpg

_DSC5509kicsivágott.jpg

_DSC5505vágott.jpg

Jó tudom, kicsit szedett-vedett még, de most jön a legjobb rész. Elég sokat kínlódtam a hokedli dizájnon, míg találtam egy régen vásárolt csomagolópapírt. Azt a tetejére ragasztottam és ahogy a minta kívánta ezüst kontúrfestékkel "varrást" festettem rá. Utána visszacsiszoltam, majd lakkal lekentem. Ilyen lett:

_DSC5525vágottkicsi.jpg

A lábait szürkére festettem, majd kicsit visszacsiszoltam, majd egy kis antik Bagarollal (aki nem tudná, az olyan cipősuviksz) megkenegettem.

 _DSC5514vágottírottkicsi.jpg

 

meg ilyen:

_DSC5511vágottírottkicsi.jpg

 

 

 

 

_DSC5486vágottírott.jpgA végére az összefoglalás :_DSC5511vágottírottkicsi.jpg

Meg egy kis ősz! 

 

_DSC5522vágottkicsi.jpg

Ha tetszett és megosztod, köszönöm!

 

Szólj hozzá

hokedli