2014. okt 07.

Cetlik helyett tábla+pulóverből párna/ módosítva!!!

írta: búzástünde
Cetlik helyett tábla+pulóverből párna/ módosítva!!!

...avagy az alkotás rögös útjai

Kényszerpihenőn vagyok, mert hétfőn arra ébredtem, hogy nem tudok kiegyenesedni. Amikor az Algopyrin meg a Mideton meg amit találtam, hatott, akkor gyorsan csináltam dolgomat...tehát a múltkor írtam a cetlikről, itt, de úgy döntöttem, kész, itten pedig tábla lesz. Egy réges régi tükörkeret és néhány deszka felhasználásával készült. A keret és a tábla festéke is saját készítés. Összetevői: csemperagasztó, kis faragasztó+folyékony színező (ez a keret) a tábla festékéhez ezen kívül adtam egy kis fekete akrilt. Ilyen lett:

A krétatartó régen készített papírmasé tálka felcsavarozva.

_DSC5440vágottpskicsi.jpg

Bocsánat, hogy ilyen ferde a kép, ez a fotós (én) hibája. Az öreg, szúette keret még kívánt egy kis díszítést, ezért erősítettem rá egy régi horgolt terítőt, majd fehér festékkel hengereltem, utána gyengéd smirglizés.

_DSC5443vágottkicsi.jpg

 

A táblát felcsavaroztam az ajtóra, táblaprojekt kipipálva.

_DSC5444vágottkicsi.jpg

Bocsánat, helyesbítés történt! Reggel háromkor rájöttem, hogy mégsem tetszik se a csipke , se a szín. mert nem látszanak a szúette részek, ami maga is olyan, mint a csipke. Tehát tábla újra! Befor-after Tünde módra ._DSC5485vágottírotkicsit.jpg

_DSC5477vágottkicsi.jpg

 

 

_DSC5481vágottkicsi.jpg

Na, most jöhet a párna. Talán a sok, fával való ügyködés után, de késztetést éreztem, hogy valami puhus dolgot csináljak, ezért "kinőtt" pulóveremből párnát varrtam. Mindent kézzel és nagyon büszke vagyok rá, mert nem vagyok egy varrózseni.

_DSC5460vágottkicsi.jpg

_DSC5451vágottírottkicsi.jpg

 

Na, még egy kép, mert úgy örülök neki:_DSC5456vágottírottkicsi.jpg

Örülök, hogy itt jártál várlak legközelebb is.

Szólj hozzá

tábla párna